Hacıoğlu lezzet yolculuğuna 1965 yılında Hacıoğlu ailesinin geleneksel tatlar sunan bu küçük dükkanında başladı. Hacıoğlu ailesi büyüklerinin başlattığı bu girişim bir kuşak sonra bu küçük dükkanın 100% Türk sermayeli bir gıda devi olmasına yol açtı.
Kuruluşunun ilk yıllarında klasik lahmacun ve kebap restoranları şeklinde hizmet sunan Hacıoğlu. 1993 yılında “lahmacunda hızlı servis’e geçerek dünyada bir ilki gerçekleştirdi. Hacıoğlu, 1993 yılında yaptığı bu atılımla, fast food sistemini geleneksel Türk damak tadı ile bütünleştirdi. Yatırımlarını hızlandırdığı bu dönemde Hacıoğlu, franchising sistemi ile büyümeye yöneldi ve kısa sürede Hacıoğlu markası,Türkiye’nin bir çok bölgesinde açılan mağazalarla bir lezzet zincirine dönüştü.
Çalışmaların titizlikle sürdüğü bu süreçte Hacıoğlu, mağaza mimarisi, teknik kapasite, makine ve ekipman parkını geliştirdiği gibi, ürün yelpazesini de zenginleştirdi.
Başlangıçta lahmacun ayran ve meşrubattan oluşan ürün yelpazesi, ilerleyen yıllarda; peymacun (patentli ürün), piliç döner, et döner, soslu kanat, lezzet topu(patentli ürün), patates kızartması, salata gibi ürünlerle çeşitlendirdi.
Hacıoğlu restoranlarında ayrıca; burma kadayıf, fırın sütlaç, dondurmalı kadayıf, dondurma seçenekleri ve kahvaltı saatlerinde poğaça, börek ve su böreği bulunmaktadır.
Hacıoğlu 1997 yılında dünyanın ilk Türk arabaya servis restoranı olan Süreyya pasa Hacıoğlu’nun açılmasıyla bir ilki daha gerçekleştirmiştir.
Hacıoğlu, restoranlarında kullandığı makine parkını, yüksek teknolojiye sahip modern ekipmanlarla sürekli güncelleyerek, ürün ve hizmet kalitesini daima yüksek tutmaktadır.
Hacıoğlu restoranları, Hacıoğlu ailesinin kebap ve lahmacunda özel bir lezzet anlayışından doğdu.
1965 yılında Bursa’da başlayan bu lezzet arayışı, bugün artık yarım asra yaklaşan deneyimiyle Türk hazır yiyecek sektöründe dev bir markaya dönüştü.
100% Türk sermayeli bir fast food zinciri olan Hacıoğlu, Sürekli büyüyen bir gıda devidir. 1993 yılından itibaren hızlı ve sağlam bir büyüme trendi içine girmiştir. Hacıoğlu hali hazırda İstanbul’dan Ankara’ya Konya’dan Balıkesir’e Samsun’dan Antalya’ya kadar 11 farklı ilde onlarca restoranı ile geleneksel tatlardan yola çıktığı geniş lezzet yelpazesi ile müşterilerine hizmet veriyor. Türk mutfağının farklı damak tatlarını hızlı servis ilkeleri ile bütünleştiren ve geleneksel tatları koruyarak yepyeni ürünler geliştiren Hacıoğlu, bu yenilikçi yaklaşımla piyasadaki rekabet gücünü sürekli biçimde arttırıyor.
Hacıoğlu 1500ün üzerinde çalışanı ile müşterilerine en son kalite ürünü, yüksek kalite hizmet anlayışı ile sunma kıvancını duyuyor.
Hacıoğlu kendisini büyük kitlelere taşıyan ve marka değerini sürekli arttıran en önemli unsurlardan birinin reklam faaliyetleri olduğunu bilmektedir. Bu amaçla, periyodik olarak ulusal televizyon kanallarina bant ve kuşak için reklamlar verilmekte, birbirinden cazip kampanyalar tüketiciye duyurulmaktadır. Metro, alışveriş merkezleri, ido gibi kamuya açık alanlarda da reklam faaliyetleri sürekli devam etmektedir. Masa üstü yayın kapsamına giren afis, dergi-gazete ilanları, menü ve fotoğraf çalışmaları da profesyonel bir ajans işbirliğinde Hacıoğlu Reklam Departmanı tarafından yürütülmektedir.